Kuidas kanda raskeid kõrvarõngaid?

Kuidas kanda raskeid korvarongaid
58 / 100

Suured, ilusad ning silmapaistvad kõrvarõngad lisavad riietusele palju stiili, aga need võivad sinu kõrvanibud valutama panna. Kui sa ei soovi sellest trendist loobuda, siis on erinevaid mooduseid, et hoida ära raskete kõrvarõngaste tekitatud ebamugavusi vältida. Raskete kõrvarõngaste kandmine on täiesti võimalik, ilma et see ohustaks mugavust ja turvalisust.

Kõrvarõnga kaalu ümbersuunamine

  1. Kinnita kõrvanibu plaaster kõrva taha, et tasakaalustada kõrvarõnga kaalu. Neid kõrvanibu plaastreid (ear lobe support patches) võid leida internetist ja suurematest poodidest. Pane kleepuv plaaster enda kõrva taha nii, et katad kinni kõrvarõngaaugu. Seejärel pane kõrva kõrvarõngas, surudes selle plaastrist läbi ning kinnita kõrvarõnga tagus
    • Tänu sellele, ei tõmba rasked kõrvarõngad sinu kõrvanibusid. Sul on palju mugavam olla ning sinu kõrvanibud ei veni välja.
    • Neid plaastreid võid kasutada ka siis, kui su kõrvanibud juba välja veninud on.
  2. Kasuta tükikest kirurgilist teipi, et kõrvarõnga tagust paigal hoida. Lõika väike tükk (umbes 2.5 cm) kirurgilisest teibist ning rulli see nii kokku, et kleepuv pool väljaspool oleks. Pane teip kõrva taha nii, et kõrvarõngaauk oleks täiesti kaetud. Pane kõrvarõngas kõrva nii, et terav ots läheks kirurgilisest teibist läbi. Pane paika kõrvarõnga tagus.
    • Kirurgiline teip on nahale ohutu ning see hoiab sinu kõrvarõngast üleval, et see sinu kõrvanibu ei tõmbaks.
    • See variant toimib kõige paremini siis, kui sa juukseid lahtiselt kannad, muidu võib selja tagant teip välja paista.
  3. Muuda kõrvarõngad klõpsuga kõrvarõngasteks, et need sinu kõrvaauke ei venitaks. Nii on kõrvarõnga raskus küll alles, kuid see ei venita sinu kõrvarõngaauke. Raskeid kõrvarõngaid on niimoodi palju mugavam kanda, kui sind ei häiri kerge näpistustunne kõrvanibudel.
    • Klõpsuga kõrvarõngaste otsi on võimalik osta näiteks käsitööpoodidest.
    • Eemalda tangidega kõrvarõnga küljes olev tavaline kinnitus ning kinnita kõrvarõngas klõpsu külge kasutades väikest konksu või rõngast.
  4. Kasuta juuksenalli, et kõrvarõnga raskus juustesse suunata. Lõika 10-13 cm jupp niiti ning tõmba see läbi nalli nii, et mõlemad otsad oleksid sama pikad. Tee niidile sõlm ning lõika sõlmest ülejäänud jupid ära. Pane kõrvarõngas kõrva ning kinnita niit kõrvarõngataguse külge. Pane nall juustesse nii kõrgele, et sa ei tunne enam kõrvarõnga tirimist enda kõrvanibul.
    • Kõige paremaks tulemuseks kasuta niiti, mis on sinu juustega ühte värvi.
  5. Lisa kõrvarõnga tugikett, mis aitab kõrvarõnga raskust leevendada. Kõrvarõnga tugikett on dekoratiivne kett, mille ühendad enda kõrvarõnga külge ning seejärel juustesse, et raske kõrvarõnga kaalu ümber suunata. Kõrvarõnga tugikett on funktsionaalne ning lisab sinu riietusele ka funki juurde.
    • See moodus on eriti hea kui tegu on erilise üritusega, nagu näiteks pulmad.
    • Kõrvarõnga tugikette saad osta internetist või ehtepoodidest.

Ebamugavusega toimetulek

  1. Kanna raskeid kõrvarõngaid korraga lühikest aega. Mida kauem sa enda kõrvarõngaid kannad, seda rohkem need sinu kõrvanibusid tõmbavad. Kui kaua korraga kanda- see oleneb sinust endast. Lihtsalt pea meeles enda päevase riietuse planeerimise juures, et raskeid kõrvarõngaid ei tasu üle paari tunni kanda.
    • Raskeid kõrvarõngaid tasub hoida eriliste sündmuste jaoks, mitte igapäevaseks kandmiseks.
  2. Võta kõrvarõngad kõrvast, kui teed midagi sellist, mille käigus need kuhugi kinni võivad jääda. Näiteks kui võtad kampsunit seljast, siis on võimalus, et sinu kõrvarõngad jäävad kampsuni külge kinni ning nii võid kõrvanibudele viga teha. Samuti ei tasuks trenni teha nii, et sul on suured ja rasked kõrvarõngad kõrvas, kuna nii on suurem võimalus, et need sinu kõrvanibusid tirima hakkavad. Samuti võivad väikesed lapsed sul süles istudes sind kõrvarõngastest tirima hakata. Ole lihtsalt situatsioonist teadlik ning eemalda kõrvarõngad, kui võib juhtuda see, et miski või keski neid tirib.
    • Kui oled liikvel, siis võta kaasa väike karbike või kotike, kuhu vahepeal ohutult kõrvarõngad pista saad.
  3. Võta enne voodisse minekut kõrvarõngad ära. Voodis magades ja väherdes võivad kõrvarüngad padjapüüri või juuste külge kinni jääda ning sinu kõrvanibusid tirima hakata. Võta kõrvarõngad enne voodisse pugemist kõrvadest ära.
  4. Kasuta tuimestavat kreemi, et ebamugavust leevendada. Tuimestavad kreemid võivad kõrvanibu valu ja ebamugavustunde puhul aidata. Loe enne kindlasti kasutusjuhend läbi ning järgi seda.
    • Tuimestavat kreemi on võimalik soetada apteegist.
    • Ära kasuta tuimestavat kreemi, kui su kõrval on lahtine haav.
  5. Vaheta raskemad kõrvarõngad kergemate vastu. Kui sulle meeldivad suured ja uhked kõrvarõngad, kuid vihkad nende kandmisega kaasnevat ebamugavust, siis vali suured kõrvarõngad, mis on tehtud õõnsast puust või kergetest materjalidest. Niimoodi saad stiilse välimuse, kuid ei pea selleks ohverdama enda mugavust.

Ole esimene kes saab teada kasulikest nippidest ning eksklusiivsetest sooduspakkumistest:

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga