Müügitingimused

MÜÜGITINGIMUSED

  1. Müügitingimuste kehtivus

1) Müügitingimused kehtivad tootemaailm.ee veebipoest ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtja Tootemaailm OÜ (edaspidi Veebipood tootemaailm.ee ) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad tootemaailm.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

3) Veebipood tootemaailm.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.tootemaailm.ee .

  1. Hinnainfo

1) Kaup saadetakse Omniva pakiautomaati või postkontorisse ilma saatekuluta. Minimaalne tellimuse maksumus saab olla 10 eurot. Alla 10 euro tellimusi ei töödelda.

2) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Ostja ja Veebipood tootemaailm.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

3) Veebipood tootemaailm.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.tootemaailm.ee

4) Kõik hinnad on toodud eurodes.

3. Makseviisid

1) Tootemaailm. ee lehel on võimalik tasuda Swedbank, SEB, Luminori, LHV , Coop Pank ,Citadele,Revoluti,PayPal kontoga ,Soome,Läti ja Leedu pangalinkidega.

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

2) Kõik maksed toimuvad eurodes ning arvestatakse maksja kontolt maha eurodes.

3) Pangalinkide makseid vahendab lepingu alusel Esto As

4) Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja, veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Esto As-le.

4. Tellimuse vormistamine

1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.

2) Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Mine kassasse“

3) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad korrektselt, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub kauba kiire ja tõrgeteta kohale toimetamine ning hilisem võimalik vaidluste ja pretensioonide lahendamine. Kliendikonto registreerimisel saadetakse andmetes märgitud meiliaadressile selle kohta info.

3) Lugege läbi Müügitingimused ja märkige, et olete tutvunud ja nõustute Müügitingimustega ning esitage tellimus, vajutades sellenimelisele nupule.

4) Teile kuvatakse tasumiseks arve. Arvet saate näha igal ajal, logides sisse enda kliendikontole. Arve saadetakse ka Kliendi andmetes märgitud meiliaadressile.

5) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 10.00−16.00).(Võimalusel on Müüjal õigus tellimusi käsitleda ka väljaspool märgitud aegu) Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus hiljemalt järgneval esmaspäeval.

5.Müügilepingu jõustumine

1) Kauba müügilepinguga kohustub Veebipood tootemaailm.ee andma Ostjale üle olemasoleva, valmistatava või Veebipood tootemaailm.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja aga kohustub Veebipood tootemaailm.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 24 h möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist Veebipoe tootemaailm.ee pangakontole.

6. Tarne

1) Pärast müügilepingu jõustumist garanteerib veebipood tootemaailm.ee tellimuse tarnetingimustes ettenähtud aja jooksul,edastades tellimuse andmed tarnijale. Tarnija saadab tellimuse tellija poolt  valitud pakiautomaati,postkontorisse või kulleriga tellija poolt märgitud aadressile. Mitme erineva toote puhul kui tarnijad on erinevad saadetakse tooted eraldi saadetistena.

2) E-poe veebilehel näidatud kohale toimetamise tähtajad kehtivad alates tellimuse kinnitamisest mille kohta saadetakse Ostjale ka e-kiri.

3) Viivitusteta kohale toimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohale toimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

4) Veebipood tootemaailm.ee ei vastuta kauba kohale toimetamise viibimise eest juhul, kui tellimuse andmed on tarnijale edastatud, kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohale toimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood tootemaailm.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

5) Tarneviis – Kategoorias “Outlet Kaubamaja” olevatele toodetele on tarneaeg keskmiselt ca. 5-7 tööpäeva.
(L-P ning riiklikud pühad ei arvestata tarneaja sisse)
Tööpäevadel tehtud tellimused töödeldakse mitte kauem kui maksimaalselt 48h jooksul ning antakse edasi transpordiettevõttele.

Kategoorias Outlet Kaubamaja olevate toodete logistikapartneriks on DHL Post, seega kui Te lisate ostukorvi mõne toote kategooriast  Outlet Kaubamaja siis ostukorvis sisestage kindlasti ka oma täielik aadress mis sisaldab:

Eesnimi ja Perekonnanimi, Tänav, maja nr, (korteri nr),Asula,Maakond, Sihtnumber(indeks).

Teistes kategooriates asuvatele toodetele on TASUTA transport keskmise tarneajaga ca.15-30 tööpäeva. Kuna osa kaubast võib saabuda väljastpoolt EU liikmesriike, siis mõningatel juhtudel võib kaup saabuda kuni 60 päeva jooksul. Vastavalt võlaõigusseadusele on tarneaeg kuni 30 päeva ja sealt edasi on ostjal õigus lepingust taganeda, kui ei ole sõnaselgelt nõustunud pikema tarneajaga. Lepingust taganemise korral on on ostja kohustatud kauba müüjale tagastama kui kaup on ostja nimele juba välja saadetud. Teie tellimused saadetakse tellimuses märgitud Omniva pakiautomaatidesse või Teile lähimasse postkontorisse. Kaup saabub Teieni otse tarnijatelt ilma Tootemaailm.ee kleebisteta. Kui olete tellinud mitu erinevat toodet siis tellitud tooted saabuvad Teieni eraldi saadetistena. Kõikidele nendele toodetele kehtib tasuta transport Teile lähimasse postkontorisse või sobivasse Omniva pakiautomaati!

NB! Palume panna tähele,et riiklike ja/ning rahvusvaheliste eriolukordade ajal võivad tarned võtta tavalisest tunduvalt kauem aega ning Tootemaailm ei ole vastutav sellisel juhul tarnete viibimiste eest.

6) Veebipood tootemaailm.ee ei vastuta kauba transpordis kaduma mineku eest kui Ostja on märkinud tellimusse vale telefoni numbri,tarneaadressi või on jätnud midagi kohaletoimetamiseks olulist märkimata. Antud juhtudel Ostjale kauba maksumust ei hüvitata.

7. Tellimuse tühistamine.

1) Tellimust on võimalik tühistada kui tarnija ei ole tellimust veel tellijale välja saatnud. Kui tellimus on tellijale juba välja saadetud siis tellijal on võimalik lepingust loobuda tagastades tellimus Müüjale.

2) Kui Ostja tühistab tellimuse omal soovil siis jääb ülekannetega seotud teenustasud Ostja kanda.

3) Kui tellimuse tühistamine toimub Veebipoest tootemaailm.ee tingitud asjaoludel siis tagastatavalt summalt ülekannetega seotud teenustasu maha ei arvestata.

8. Tagastamisõigus

1) Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kui kaup on praak, riknenud ja kahjustatud ning  mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel  või ei vasta tootemaailm.ee kodulehel olevale tootekirjeldusele tasub taganemiskulud Veebipood tootemaailm.ee. Lepingust taganemise korral maksab kauba tagastamisega seotud kulud Ostja. 14 päevane taganemisõigus ei kehti juriidilistele isikutele.

2) Tagastatav kaup peab olema kasutamata, täiskomplektne ja originaalpakendis, pakend ei tohi olla lõhutud või vigastatud. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peab Ostja käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Tootemaailm jätab endale õiguse mitte tühistada Kliendi tellimust ning mitte vastu võtta tagastatud kaupa  juhul, kui ostetud kaup on spetsiaalselt valmistatud või tellitud Kliendi jaoks eritellimuse alusel. Eritellimuseks loetakse:

– tellimusi, mis on tellitud lähtuvalt kliendi erisoovist (tootemaailm.ee lehel toodud pakkumisest erinevalt, samuti graveeringud, spetsiaalsed trükid jms);

3) Kui tagastamine toimub Ostja soovil ja veebipood tootemaailm.ee mittetulenevatest põhjustest (nt. Ostja poolt valesti valitud suurus/värv jms.) jääb ülekannetega seotud teenustasu Ostja kanda.

4) Kui tellimuse tagastamine toimub Veebipoest tootemaailm.ee või tarnijast tingitud asjaoludel siis tagastatavalt summalt ülekannetega seotud teenustasu maha ei arvestata.

5) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille võib esitada vabas vormis ning saata see aadressile tootemaailm@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

6) Ostja peab Veebipoele tootemaailm.ee kauba tagastama viivitamatult pärast avalduse esitamist või hiljemalt sellele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

7) Veebipood tootemaailm.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kauba eest tasutud summa.

8) Toote tagastamisel tuleb koos tagastatava tootega saata ka taganemisteade .  Tagastusvormi leiate SIIT

9) Outlet Kaubamajast tellitud toodete tagastamiseks palume võtta meiega ühendust tagastus juhiste saamiseks.

9. Vääramatu jõud

1) Veebipood tootemaailm.ee ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohale toimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohale toimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood tootemaailm.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Riiklikud ning ragvusvahelised eriolukorrad nagu pandeemiad,sõda jms. loetakse väärmatu jõu alla.

10.Isikuandmete töötlemine

Veebipoe Tootemaailm.ee isikuandmete vastutav töötleja on Tootemaailm Oü (registrikood 11599230) jur.aadress Jõe 5,Tallinn, tel +372 56900025 ja e-kiri: admin@tootemaailm.ee.

Milliseid isikuandmeid töödeldakse

  • nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
  • kauba kohaletoimetamise aadress;
  • pangakonto number;
  • kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
  • klienditoe andmed.

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.

Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.

Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.

Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).

Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

Õiguslik alus

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.

Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.

Nimi ja telefoninumber  edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale ja/või kauba tarnijale kui kauba saatjaks on tarnija. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga või kui klient tellib kauba postkontorisse, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.

Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.

Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

Turvalisus ja andmetele ligipääs

Isikuandmeid hoitakse Awesome Projects SRL  (hostico.eu) serverites, mis asuvad  Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.

Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja, veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Esto As-le.

Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud kokkulepete alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.

Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

Säilitamine

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.

Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.

Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.

Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

Kustutamine

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

Ülekandmine

E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

Otseturustusteated

E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.

Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel (vastav teave tuleb esitada selgelt ja eraldi igasugusest muust teabest).

Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (e-post: admin@tootemaailm.ee). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee)

11.Pretensioonide esitamise kord

1) Veebipood tootemaailm.ee poolt müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

2) Ostja peab puuduse ilmnemisel Veebipood tootemaailm.ee-le pretensiooni esitama hiljemalt kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest, lisades digitaalselt või paberkandjal arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

5) Veebipood tootemaailm.ee ei vastuta

– Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote kasutusjuhendi eiramisest, toote mittenõuetekohase või mitte eesmärgipärase kasutamise ja hoiustamise tulemusena,

– toote normaalse kulumise eest.

6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile tootemaailm@gmail.com pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

  1. Ostja õigus pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole

1) Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile tootemaailm@gmail.com

2) Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada SIIN. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

3) Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole