MÜÜGITINGIMUSED

  1. Müügitingimuste kehtivus

1) Müügitingimused kehtivad tootemaailm.ee veebipoest ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtja  Tootemaailm OÜ (edaspidi Veebipood tootemaailm.ee ) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad tootemaailm.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

3) Veebipood tootemaailm.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.tootemaailm.ee .

  1. Hinnainfo

1) Kaup saadetakse Omniva pakiautomaati ilma saatekuluta. Minimaalne tellimuse maksumus saab olla 10 eurot. Alla 10 euro tellimuse korral ei ole võimalik ostu sooritada.

2) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).

3) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Ostja ja Veebipood tootemaailm.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

4) Veebipood tootemaailm.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.tootemaailm.ee .

  1. Tellimuse vormistamine

1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.

2) Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Mine kassasse“

3) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad korrektselt, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub kauba kiire ja tõrgeteta kohale toimetamine ning hilisem võimalik vaidluste ja pretensioonide lahendamine. Kliendikonto registreerimisel saadetakse andmetes märgitud meiliaadressile selle kohta info.

3) Märkige, et olete tutvunud ja nõustute Müügitingimustega ning esitage tellimus, vajutades sellenimelisele nupule.

4) Teile kuvatakse tasumiseks arve. Arvet saate näha igal ajal, logides sisse enda kliendikontole. Arve saadetakse ka Kliendi andmetes märgitud meiliaadressile.

5) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 10.00−16.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

  1. Müügilepingu jõustumine

1) Kauba müügilepinguga kohustub Veebipood tootemaailm.ee andma Ostjale üle olemasoleva, valmistatava või Veebipood tootemaailm.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja aga kohustub Veebipood tootemaailm.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist Veebipoe tootemaailm.ee pangakontole.

  1. Tarne

1) Pärast müügilepingu jõustumist garanteerib veebipood tootemaailm.ee tellimuse tarnetingimustes ettenähtud aja jooksul ning annab selle kohale toimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.

2) E-poe veebilehel näidatud kohale toimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe tootemaailm.ee pangakontole.

3) Viivitusteta kohale toimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohale toimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

4) Veebipood tootemaailm.ee ei vastuta kauba kohale toimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohale toimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood tootemaailm.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

5) Tarneviis – Kaup saadetakse Teile lähemal olevasse Omniva pakiautomaati. Keskmine tarne aeg 15-30 päeva. Kuna osa kaubast võib saabuda väljastpoolt EU liikmesriike, siis mõningatel juhtudel, Ostja nõusolekul ja eelneval kokkuleppel, võib kaup saabuda kuni 60 päeva jooksul. Vastavalt võlaõigusseadusele on tarneaeg kuni 30 päeva ja sealt edasi on ostjal õigus lepingust taganeda, kui ei ole sõnaselgelt nõustunud pikema tarneajaga. Kaup saabub Teieni otse tarnijatelt ilma Tootemaailm OÜ  kleebisteta. Kaup saabub Teieni otse tarnijatelt ning eraldi saadetistena.

  1. Tagastamisõigus

1) Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kui kaup on praak, riknenud või ei vasta tootemaailm.ee kodulehel olevale tootekirjeldusele tasub taganemiskulud Veebipood tootemaailm.ee. Lepingust taganemise korral maksab kauba tagastamisega seotud kulud Ostja.

2) Tagastatav kaup peab olema kasutamata, täiskomplektne ja originaalpakendis, pakend ei tohi olla lõhutud või vigastatud. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peab Ostja käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille võib esitada vabas vormis ning saata see aadressile tootemaailm@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4) Ostja peab Veebipoele tootemaailm.ee kauba tagastama viivitamatult pärast avalduse esitamist või hiljemalt sellele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

6) Veebipood tootemaailm.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kauba eest tasutud summa.

7) Toote tagastamiseks tuleb saata taganemisteade e-posti aadressile tootemaailm@gmail.com. Tagastusvormi leiate SIIT

  1. Vääramatu jõud

1) Veebipood tootemaailm.ee ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohale toimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohale toimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood tootemaailm.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

  1. Isikuandmete töötlemine

1) Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohale toimetamiseks.

3) Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohale toimetamiseks.

4) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Ostja on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel www.tootemaailm.ee
ja/või nõustunud antud Müügitingimustega ostu sooritades. Ostjal on õigus otsepostitustest igal hetkel võimalik loobuda kasutades selleks postituses olevat otselinki või andes meile tead e-posti aadressil tootemaailm@gmail.com

5) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Ostja personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

  1. Pretensioonide esitamise kord

1) Veebipood tootemaailm.ee poolt müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

2) Ostja peab puuduse ilmnemisel Veebipood tootemaailm.ee-le pretensiooni esitama hiljemalt kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest, lisades digitaalselt või paberkandjal arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

5) Veebipood tootemaailm.ee ei vastuta

– Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote kasutusjuhendi eiramisest, toote mittenõuetekohase või mitte eesmärgipärase kasutamise ja hoiustamise tulemusena,

– toote normaalse kulumise eest.

6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile tootemaailm@gmail.com pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

  1. Ostja õigus pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole

1) Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile tootemaailm@gmail.com või helistada telefonil: +372 56900025

2) Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada SIIN. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

3) Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.