E-POOD Tootekategooriad

Põhjused miks päevased uinakud teevad sind edukamaks!

Kõigile, kes leiavad, et nende päevad on natukene liiga väsitavad, leidub mitu erinevat lahendust, mis kindlustavad selle, et saate piisavalt õiget puhkust. Selleks, et enda jaoks lahendus leida, peate vaatama kui palju te öösel magate ja isegi seda, et kui pika aja veedate voodis lamades. Paar tundi voodis lösutades väsitate ennast veel rohkem, kui koheselt püsti tõustes.

Üks kõige tavalisemaid korrelatsioone uneprobleemidega inimeste puhul on nende produktiivsuse vähenemine. Kui alustate päeva 75% jõudluse juures, siis on raske hoida rütmi ning hoogu tööpäeva vältel. Selle probleemi saate üsna kergelt eemale tõugata, tehes väikse uinaku või “Siesta” päevasel ajal.

Järgnevalt loetleme mõned põhjused, miks uinakuid tegevad inimesed on palju täpsemad ning produktiivsemad:

1. Nad annavad oma kehale vajaliku puhkusehammock-nap-110620

Enamiku inimeste kehad vajavad kahte magamist päeva kohta, kuigi enamus teevad vaid ühe magamise. See põhjustab produktiivsuse langemist, tujuhäireid, ning väga tavaline on enda rahulikkuse ning vaimse tasakaalu kaotamine. Kui te teete uinaku, siis teie süda töötab peale uinakut kuni 5% aeglasemalt, mis annab teile vajaliku mahu teie keskendumise suurenemiseks kolmandiku võrra.

2. Nad on ärkvel olles teravamad

Teravus on väga tähtis abivahend igapäevase rutiini üleelamise puhul ning aitab teil vältida vigu, mis te päeva jooksul teha võite. Korraliku keskendumisega saate kergemini asjadest aru ning olete valmis hoomama rohkem informatsiooni. See omakorda aitabki problemaatilisi vigu vältida.

3. Nad aitavad oma kehadel hingataSleeping-Woman

Südamehaigused ja muud südamega seotud haigusseisundid hakkavad iseenesest kaduma, kuna teil on palju puhanum süda. See aitab teil tunda ennast paremana  ning tervislikuma ning teil on suurem võimalus hoida ennast õigest mõtteraamistikus terve päeva jooksul. Samuti aeglustub uinakute ajal metabolism, mis omakorda suurendab higi eraldust. See aitab teil vabaneda mürkainetest ning muudest kahjulikest mõjutajatest palju efektiivsemalt.

4. Neil on täpsem arusaam ümbritsevast

Enda ümbruskonna mõistmine on hädavajalik, see aitab suurendada erksust ning aitab aktiivsemalt osa võtta enda lähiümbruses toimuvast. Sellised mõjutajad aitavad teil, kui indiviidil, oma isiklikku olemust parendada ning edasi liikuda. Peale uinakut on lõhnad ja värvid selgemad, helid on puhtamad ning te kuulete palju vaiksemaid helisid kui muidu.

5. Nad on voodis paremad

sleeping-manRohkem und ning puhkust aitab teie keha hoida puhanud ning energilisena. Seetõttu on idee voodielust teie poolt palju ahvatlevam kui muidu. Kui te tunnete, et teil on olemas energia “romantilise perioodi” läbimiseks, siis on palju lihtsam aktiivne olla ning ennast piisavalt vabaks lasta, et tõeliselt lõbutseda. Samuti on tänu uinakutele vereringlus suurenenud kuni 7% võrra, mis aitab verel jõuda igasse vajalikku kehaosasse.

6. Nad võtavad väiksema tõenäosusega kaalust juurde

Kui magate rohkem, siis kaotate efektiivsemalt kehakaalus, kuna teie kehal on vajalik puhkus ning rotatsioon, mis on vajalik ohutus- ning mugavustunde jaoks. Kui teete uinakuid, siis näete palju rohkem kvaliteeti oma kehas ning kaalus, mis omakorda suurendab teie motivatsiooni ning tekitab parema enesetunde. Samuti annab teile võimaluse korralikult elu nautida! Uuringud on näidanud, et magades seeditakse palju efektiivsemalt vitamiine ning muid toitaineid.

7. Neil on palju positiivsem maailmavaade

On vähetõenäoline, et te tunnete sama stressi ning viha sellel perioodil, mil teete uinakuid võrreldes selle ajaga, kui te uinakute tegemist ei praktiseeri. Võite proovida identifitseerida enda tundeid ning emotsioone enne ning pärast uinakut – see annab teile kinnituse uinakute mõju kohta. Testgruppide puhul on tähele pandud, et küsimuste-vastuste voorus on tihtipeale enne vastamist uinakuid teinud inimestel palju positiivsemad vastused kui teistel.

 

Brändimustriga voodipesu

Kodutekstiil

Puuvillane voodipesu